Nullkulu

Nullkulu

kuidas aktiveerida mobiil id?

Kuidas aktiveerida mobiil ID?

Mobiil-ID on mugav ja turvaline võimalus autentimiseks ja digiallkirjade andmiseks. Eestlased armastavad seda funktsiooni, sest see võimaldab neil kiiresti ja lihtsalt internetipanka siseneda või ametlikke dokumente allkirjastada. Kui soovite oma mobiil-ID aktiveerida, järgige neid juhiseid.

Sammu 1: Leia sobiv teenusepakkuja

Esimene samm on leida sobiv teenusepakkuja. Mobiil-ID pakkujaid on Eestis mitmeid, kuid enimkasutatavad on Telia, Elisa ja Tele2. Kui olete otsustanud teenusepakkuja kasuks, saate kõnealust teenust aktiveerida kohapeal teenusepakkujate esindustes, kus peate esitama oma isikut tõendava dokumendi.

Sammu 2: Lae alla Mobiil-ID tarkvara

Teine samm on Mobiil-ID tarkvar toomine oma seadmesse. Selleks sisestage oma SIM-kaart mobiiltelefoni ja laadige alla Mobiil-ID tarkvara vastavalt oma telefonimudelile (kas iPhone või Android). Laadimiseks sobivad nii AppStore’i kui ka Google Play poed.

Sammu 3: Aktiveeri Mobiil-ID

Kolmas samm hõlmab Mobiil-ID aktiveerimist. Selleks valige mobiil-ID tarkvaras „Aktiveeri Mobiil-ID“. Seejärel sisestage oma isikukood ja valige sobiva kaubamärgiga SIM-kaart. Vajadusel sisestage ka vastav turvakood. Aktiveerimise lõpus näidatakse teile ka mobiil-ID PIN-koodi, mida peate hiljem kasutama autentimisel.

Sammu 4: Kasutage Mobiil-ID-d

Neljas ja viimane samm on Mobiil-ID kasutamine. Kui olete Mobiil-ID aktiveerinud, saate seda kasutada autentimiseks ja digiallkirjastamiseks igal ajal ja igalpool. Oluline on meeles pidada, et Mobiil-ID-d ei tohi kunagi anda teistele inimestele. See on teie isiklik autentimisvahend, mida peate hoidma turvaliselt oma käes.

Kokkuvõte

Mobiil-ID aktiveerimine on lihtne ja kiire protsess, mis võimaldab Teil turvaliselt kasutada erinevaid internetiteenuseid. Oluline on meeles pidada, et Mobiil-ID on teie isiklik autentimisvahend, mida ei tohi jagada teistega. Kui teil on probleeme Mobiil-ID kasutamisega, pöörduge oma teenusepakkuja poole.