Nullkulu

Nullkulu

kuidas mõjutada inimesi?

Kuidas mõjutada inimesi?

Sotsiaalsed suhted on osa meis kõigis. Me kõik hangeldame oma igapäevaste rollide ja vastutusvaldkondade peal, et suhelda nendega, kellega me kokku puutume. Samuti on osa meie suhtlusoskustest see, kuidas me saame mõjutada inimesi. See on oluline igas valdkonnas.

Antud artiklis räägime erinevatest strateegiatest, mida kasutada inimeste mõjutamisel. Räägime ka sellest, kuidas inimesed mõjuvad üksteisele ja millised on parimad meetodid positiivse või negatiivse mõju saavutamiseks.

Oma eesmärkide saavutamisel sobib inimeste rohkem ilma nendelt midagi tingimata küsimata mõjutada positiivselt või negatiivselt. Selleks on vaja mõista, kuidas inimeste mõtlemis- ja käitumismustrid töötavad.

Keskendu käitumisele

Käitumise muutmine on üks lihtsamaid viise inimeste mõjutamiseks. Kui inimene teeb midagi, mis teile ei sobi, saate oma tooni ja sõnade abil aidata tal mõista, et ta teeb vea. Ärge rääkige sellest, mida inimene peaks tegema või mida ta teeb valesti. Keskmeks peaks jääma käitumise juurde.

Reeglid ja eesmärgid

Inimeste mõjutamine nõuab selget sihti. Seega on oluline, et teil oleks selles selge siht silme ees. See tähendab, et oluline on sätestada, millised on teie sihid ja eesmärgid. Loo reeglid, mis aitavad sul jõuda sinu eesmärkideni ning seleta, miks sa nii käitud, et muuta oma eesmkäid saavutatavaks.

Empaatia

Empaatia on selleks oluline, et mõista inimest. See tähendab, et peate oskama end tema olukorda asetada. Kui näiteks sinu kolleeg on hilinenud ja sa tahaksid temaga rääkida, siis on oluline mõista, miks ta on hilinenud. Kas ta on kaua tööle jäänud või oli tal lihtsalt raske hommikune liiklusperiood liiklusummikute tõttu? Oma mure sõnastamise puhul peaksid alati arvestama teise inimese vaatenurgaga.

Veenev suhtlus

Veenev suhtlus võib mõjutada inimest rohkem kui ükski muu tegur. Oluline on mõista, kuidas sõnumit struktureerida, kui soovid, et inimene selle heaks kiidaks. See võib olla lihtne näpunäide või samastumine, mida inimene näeb. Sõnumis kasutatud sõnade valik ja nende järjekord võivad olla otsustavad.

Esiletõstetud taust

Kui püüate kedagi mõjutada, on oluline toonitada konkreetseid taustaandmeid, mis võiksid olla seotud inimese olukorraga. Näiteks võite rääkida, kui suurepärane on uus riietus, mis inimesel seljas on. Inimene võib seeläbi tunda end positiivsemalt, kui tunneb, et teda hinnatakse ja märgatakse.

Mitmekülgsus

Inimestele meeldib valikute tegemine. Seega on oluline, et leiaksite mitmeid võimalusi, kuidas püüda inimest mõjutada. Kui see konkreetne meetod ei tööta, siis on võimalik, et mõni teine ​​meetod vähemalt natukene aitab.

Loo alateadlik haare

Veel üks viis inimeste mõjutamiseks on nende alateadliku meele mõjutamine. See võib hõlmata heli- ja valgusefekte, värvi mõju ja kognitiivsete aspektide uurimist.

Kuidas avaldada rohkem mõju?

Oma sõnumi mõju tugevdamine sõltub paljudest erinevatest teguritest. Siin on mõned viisid, kuidas saate suurendada võimalusi, et teie sõnum jõuab paremini inimesteni.

Hoidke oma sõnumid lühidalt

Lühidalt öeldes tähendab see, et sõnumi tõhusaks esitamiseks peaksite kasutama konkreetset viisi. Sellega tuleks saavutada parim tulemus.

Kasuta värvi (nii pildi kui ka tekstitasemel)

Teine viis sõnumi tugevdamiseks on visuaalne disain ja värv. Kui valite värvi, mis sobib sõnumi jaoks, muutub see teile veelgi tõsisemaks.

Kasutage asjakohaseid nuppe

Nupud on oluline viis teie sõnumi kinnitamiseks. Veenduge, et kasutate nuppe, mis juhatavad otseselt teie eesmärgi suunas.

Hoidke oma sõnum positiivses suunas

Kui võime panna inimesed ennast positiivselt tundma, hakkavad nad oma tulevikku ka positiivsemalt vaatama. Inimeste mõjutamiseks on oluline leida positiivsed toonid, et aidata keegi ennast paremini tunda.

Kokkuvõtteks

Kui suudate suhelda teiste inimestega erinevatel tasanditel, siis on teil võimalik mõjutada nende otsuseid ja käitumist. Kuid oluline on meeles pidada, et inimesed reageerivad erinevalt ning tuleb vaadata juba iga inimese käitumismustrit eraldi. Lõppude lõpuks, kui suudate luua positiivse suhte, mõistate paremini oma kliente, kolleege ja mis kõige tähtsam, iseennast.