Nullkulu

Nullkulu

mis on google adwords?

Kui olete kunagi kuulnud Google AdWordsist, kuid olete segaduses, mida see tegelikult tähendab ja kuidas see toimib, siis see artikkel on teile. Google AdWords on Google’i omanduses olev internetireklaami teenus, mis võimaldab ettevõtetel reklaamida oma tooteid ja teenuseid Google’i otsingu tulemustes ja partnerveebisaitidel.

AdWordsiga reklaamija saab luua reklaame, mis ilmuvad Google’i otsingutulemuste lehtedel, kui kasutaja otsib konkreetset märksõna või fraasi. Reklaami nägemiseks peab kasutaja klõpsama reklaamil. See on ka nn otsene vastusreklaam. AdWords on ka reklaami näitamine veebilehtedel, mis sisaldavad lugematuid reklaamipunkte.

AdWordsi teenus töötab oksjoni põhimõttel: reklaami näitamiseks konkreetsele kasutajale peab reklaami omanik pakkuma selle reklaami näitamise eest teatud summa. Kui omanik on teinud kõige kõrgema pakkumise, võidab tema reklaam aukstsiooni ning miksit näitatakse kasutajale.

AdWordsi kasutamine on väga kasulik ettevõtetele, kes soovivad reklaamida oma tooteid või teenuseid. Kuna AdWordsi ainulaadne võimekus asub sihtmärgi reklaamide näitamises just seal, kus kasutajad on tõenäolisemad ostma, siis on see tõhus vahend ettevõtetele, kes soovivad kasvatada oma äri.

Kuid AdWordsi kasutamine ei piirdu vaid ettevõtetega, kes soovivad end reklaamida. Tegelikult saavad ka veebisaidi omanikud lisada AdWordsi reklaamine oma veebisaitidele, et teenida reklaamitulu, kui kasutaja klõpsab reklaamil.

Kuidas AdWords töötab?

Kui soovite kasutada AdWordsi teenust, peate enne reklaamide loomist seadistama oma kontole eelarve. Eelarvest sõltub, kui tihti ja millistes kohtades teie reklaamid näidatakse. Eelarve suurus määrab, kui palju raha teie kontos on ja kui palju saate kulutada igal kuul.

Kui olete seadistanud oma konto, saate alustada oma reklaamide loomist. Kõigepealt peate valima märksõnad, mille põhjal teie reklaamid ilmuvad. Näiteks kui teie ettevõte müüb koeratoitu, siis otsingusõnad võiksid olla “koeratoit” või “koera toitmine”. Kui kasutaja sisestab need otsingusõnad, siis ilmub teie reklaam tema otsimistulemustele.

Pärast seda peate seadistama reklaami näitamiseks mõeldud lehed. Võite valida kahe tüübi vahel: üks on kohandatud leht, mis suunab kasutaja teie veebisaidile ja teine ​​on otsene vastusreklaam, mis kuvab kasutajale teie kontaktteabe või toodeteleht.

Lisaks valige, kui sageli soovite, et teie reklaam ilmuks. Saate seadistada ööpäevaringse ajakava või ainult tööaegadel. Samuti saate valida, millistes geograafilistes piirkondades teie reklaam kuvatakse.

Pärast seda valige endale sobiv pakkumishind, kui palju olete valmis maksma ühe kliki eest. Mida kõrgem on teie pakkumishind, seda tõenäolisemalt ilmub teie reklaam kasutajatele.

Kui te olete oma reklaami seadistanud, siis on aeg saata see Google’i läbivaatamiseks. Kui teie reklaam vastab Google’i suunistele, siis see avaldatakse kohe ja võib hakata ilmuma kasutajatele.

Kokkuvõtteks

Google AdWords on suurepärane vahend ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma äritegevust ja teenida kasumit. See võimaldab reklaamijatel valida õiged märksõnad ja näidata reklaame õigele sihtgrupile õigel ajal ja kohas. AdWordsi kasutamine võib tunduda algselt keeruline, kuid kõigest muutub lihtsamaks, kui olete hakanud sellega juba tuttavaks saama. Nii et kui soovite oma ettevõtet reklaamida, kaaluge kindlasti Google AdWordsi kasutamist.