Kuidas kirjutada lahkumisavaldust – kõik, mida peab teadma!
Lahkumine töölt või ametist võib olla stressirohke ja emotsionaalne kogemus. Lahkumisavalduste kirjutamine võib olla keeruline ning see võib tekitada palju küsimusi. Käesolev juhend aitab teil mõista, kuidas kirjutada professionaalne lahkumisavaldus, mis jääb positiivseks ja südamlikuks.
Mis on lahkumisavaldus?
Lahkumisavaldus on kirjalik dokument, millega teavitate oma juhti, et lahkute töölt või ametist. See on ametlik dokument, mis tuleb esitada enne lahkumist.
Miks on lahkumisavaldus oluline?
Lahkumisavaldus on oluline, kuna see on viis, kuidas tänada oma praegust tööandjat ning näidata oma austust ettevõttele. Kui kirjutad professionaalse lahkumisavalduse, lähed teie eraldudes rahuliku südamega, kuna teenisite austust ning tunnustust oma ametikohal.
Kuidas kirjutada professionaalne lahkuavaldus?
Kui otsustate lahkuda töölt, peate järgima teatud sammu, et kirjutada professionaalne lahkumisavaldus. Alustamiseks võiksite järgida allpool olevaid ettepanekuid.
3.Muuda peamisi punkte selgeks ja lihtsaks mõistmaks.
3.Selgitage üksikasju, näiteks kuupäeva, millal lahkute, teie viimast päeva, läbiviidud tööd, töö tulemuslikkuse aruandeid, kui neid on vaja, jne.
3.Tunnistage ettevõtte panust ning jäta hea ja sõbralik mälestus hüvastijätul.
3.Ütle oma lahkumisavalduses tänusõnad oma juhile, kaastöötajatele ning ettevõttele kogemuste eest ja võimaluste eest.
3.Kirjuta kõik see formaalses stiilis ning ära jäta tähtsaid asju lahkumisavalduselt ära.
Võtke aega oma lahkuavalduse kirjutamiseks
Lahkumisavalduse kirjutamine on tõsine ettevõtmine ning võtab palju aega ja vaeva. Seepärast peaksite võtma aega, et selles valdkonnas end harida ja objektiivselt hinnata, mida ja kuidas kirjutada. Oma kirjutises peaksite kasutama ka kohandatud stiili, mille järgi teie ettevõte on suunanud kommunikatsiooni.
Mida vältida lahkumisavalduse kirjutamisel?
Lahkumise protsess on nii emotsionaalne kui ka rutiinne. Siiski peaksid järgmisi aspekte vältima:
5.Ära kirjuta pikaajaliste eetiliste probleemide kohta, mis võivad suhet teie endisi kaastöötajatega kahjustada.
5.Vältige pistist; see pole oluline osa korralikult ettevalmistatud lahkumisavaldusest.
5.Ära kirjuta detailset tööriista oma järgmise karjääriplaani kohta, kuna see tundub ebaprofessionaalsena ja sobimatuks.
5.Ära kritiseeri oma kolleege, juhti ega tööandjat; tänage pigem neid kõike, mida nad on teile õpetanud ja töö eest, mida nad on teile andnud.
Kokkuvõte
Loodame, et see artikkel andis teile vajalikud teadmised, kuidas kirjutada õiget lahkumisavaldust, nii et te ei pea muretsema, kas olete jätnud midagi olulist välja. Ärge unustage võtta aega ning loodame, et see artikkel on seda, mida vajate, et esitada korralik lahkumisavaldus ja sama head suhted oma praeguse tööandjaga tulevikus.