Nullkulu

Nullkulu

kuidas allkirjastada pdf faili?

Kuidas allkirjastada pdf faili?

PDF on laialdaselt kasutatav dokumentide formaat, kuna see võimaldab säilitada dokumendi vormingu ja tagab faili sama väljanägemise sõltumata kasutaja seadmetest. Allkirjastamine on üks olulisemaid funktsioone, mida PDF-failidele saab lisada. Seda on võimalik teha mitmel erineval viisil ning selles artiklis räägimegi peamistest meetoditest, kuidas allkirjastada pdf faili.

Kuidas allkirjastada pdf faili digitaalselt?

Allkirjastamiseks on olemas mitu meetodit, kuid üks mugavamaid ja turvalisemaid variantidest on digitaalallkirjade kasutamine. Seda meetodit kasutades on võimalik allkirjastada pdf-faile täpselt samamoodi, kui tavalisi dokumente kirjutades. Selleks on vaja kasutada spetsiaalset tarkvara, et allkiri lisada.

Kuidas digitaalselt allkirjastada pdf faili?

Et kasutada digitaalset allkirja PDF-faili, peate esmalt omama selleks sobivat tarkvara. Üks populaarsemaid selliseid tarkvarasid on Adobe Acrobat Reader DC, mida on võimalik tasuta alla laadida.

Laadige Adobe Acrobat Reader DC alla ja installige see oma arvutisse.

Avage PDF-fail, mida soovite allkirjastada.

Kui olete leidnud sobiva koha allkirjastamiseks, valige “Allkirjasta” valik vasakpoolsest menüüst.

Järgige tarkvara juhiseid ja vajutage selleks “Lisa allkiri”.

Kui olete digitaalse allkirja lisamiseks kõik juhised läbinud, saate dokumendi salvestada ja jagada selle vajadusel teistega.

Kuidas allkirjastada pdf faili allkirjastamisteenuse abil?

Allkirjastamisteenused võimaldavad teil hõlpsasti allkirjastada oma dokumente ilma eraldi tarkvara kasutamata. Tavaliselt on teenused selles valdkonnas väga turvalised ning dokumentide kättesaadavus on tagatud 24/Allkirjastamisteenuseid on erinevaid, nagu näiteks SignWise, DocuSign, SignNow ja paljud teised.

Kuidas saab allkirjastamisteenuse abil pdf faile allkirjastada?

Allkirjastamisteenuseid kasutades on allkirjad kiiresti, mugavalt ja täiesti turvaliselt lisatavad iga PDF-faili juurde. Allkirjastamisteenustega saate allkirjastatud pdf-faile lihtsalt edastada ja jagada oma kolleegide või klientidega. Allkirjastamiseks piisab tavaliselt vaid mõnest lihtsast klikist:

Avage äri kasutatava allkirjastamisteenuse veebisait.

Valige soovitud teenus ja looge konto.

Laadige üles PDF-fail, mida soovite allkirjastada, valige selle jaoks sobiv allkirjastamismeetod ja allkirjastage dokument.

Pärast dokumentide allkirjastamist laadige allkirjastatud failid alla ja jagage neid kolleegide või klientidega.

Kuidas allkirjastada pdf faili ilma internetiühenduseta?

Kui teile ei meeldi kasutada allkirjastamisteenuseid või on Teil tööl, kus interneti kasutamine on piiratud, siis saate allkirjastada dokumendid ka ilma internetiühenduseta. Selleks on mitmeid viise, kuid parimad moodused on kasutada spetsiaalseid tarkvarasid, mis on loodud eelkõige selliseks otstarbeks.

Kuidas allkirjastada pdf faili ilma internetiühenduseta?

Avage tarkvara, mida olete eelnevalt alla laadinud ja installinud, et allkirjastada faile ilma internetiühenduseta.

Laadige üles pdf fail, mida soovite allkirjastada.

Valige fail ning lisage allkirja suurus, font ja stiil.

Umbes iga allkirjastamissüsteem võimaldab lisada ka kinnituse, et antud allkiri kuulub just selle inimese nimele.

Salvestage PDF-fail allkirjastamise lõpetamiseks.

Kokkuvõtteks

Allkirjastamine on oluline osa paljudest ärifunktsioonidest, kuid kõik protsessid tuleb teha ohutult ja tõhusalt. Kui teie dokumendid on vaja allkirjastada, siis on pdf-failid ainus variant, mida on võimalik allkirjastada digitaalselt, kasutades allkirjastamisteenuste abil või ilma internetiühenduseta. Oluline on meeles pidada, et kõik meetodid on turvalised, kindlad ja ei jäta ruumi kahtlusele. Selles artiklis mainitud meetodid on ainult väike valik meetodeid, mis võivad aidata igasuguseid organisatsioone.