Nullkulu

Nullkulu

mis on pistikhübriid?

Mis on pistikhübriid – täpsustatud juhised

Pistikühbriidid on muutunud populaarseks alternatiiviks tavalistele bensiinimootoritele, eriti kütusekulu tõttu. Pistikühbriid on väga sarnane hübriidile, kuid erinevus seisneb selles, et selle saab lülitada välisele võrgule laadimiseks. Kui laadite oma pistikühbriidi autoakusid, saate sõita kuni 50 km, ilma et peaksite korduvalt laadima. Põhjalikult läbi mõeldud, kas pole? Siin on mõned põhjalikud selgitused selle kohta, mis on pistikühbriid, kuid kõigepealt tuleks mõista, kuidas tavaline hübriidauto töötab.

Kuidas tavaline hübriidauto töötab?

Tavaline hübriidauto on tavalise sisepõlemismootoriga auto, mis on varustatud elektrimootoriga, mis töötab koos bensiinimootoriga, et optimeerida kütusekulu ja saastekogust. Kui auto liigub madalal kiirusel, lülitub elektrimootorisse, mis kasutab auto akuenergiat. Kui auto saavutab suurema kiiruse, lülitub see ümber sisepõlemismootorile. Elektromootor ja sisepõlemismootor töötavad koos ka siis, kui auto sõidab väga kiirelt, et hoida mootoreid optimaalselt, põhjustades madalama kütusekulu ja väiksema saastehulga. Siin on põhjus, miks hübriidautod säästavad bensiini ja toodavad vähem saastet.

Mis on pistikühbriid?

Pistikühbriid on edasiarendus hübriidautost, millel on lisaks täielikult laetava aku kasutamise võimalus. Pistikühbriidi saate laadida tavapärases pistikupesas või spetsiaalses laadijasisesesid paigalduses. Pistikühbriidil on kaks sõidurežiimi: hübriidrežiim ja elektriline režiim. Kui ühendate pistikühbriidi välisse toiteallika juurde, laadite auto aku täis, et kasutada elektrirežiimi. Pistikühbriidid töötavad sarnaselt hübriidautodega, kuid kui aku tasemed langevad määratletud tasemele, lülitub auto automaatselt üle hübriidrežiimile. Tavaliselt võite pistikühbriidiga sõita 50 km ilma, et peaks seejärel korduvalt laadima.

Erinevus tavalise hübriidi ja pistikühbriidi vahel

Hübriidauto põhineb sisepõlemismootoril ja elektrimootoril, samal ajal kui pistikühbriidil on kaks sõidurežiimi: üks elektrirežiim ja teine hübriidrežiim. Peamine erinevus nende kahe sõidukitüübi vahel seisneb pistikühbriidide võimaluses ühendada väljuv võimsuse võrkudega, mis vähendab auto väljatõmbamise vajadust. See tagab madalama kütusekulu ja vähendab negatiivset mõju keskkonnale.

Kuidas pistikühbriidi laadida?

Pistikühbriidi laadimist peetakse lihtsavaks ja mugavaks protsessiks. Seda saab teha tavalise pistikupesa abil kodus, loomulikult tuleb aga veenduda, et pistikupesa ja varaaku kiirus oleks samuti sobiv, et vältida võimalikke probleeme. Kui teil on juurdepääs laadijasisestele paigaldistele, peaks laadimine olema palju kiirem. Üldiselt võib pistikühbriidi laadida sama nii tavalises pistikupesast kui ka laadijasisestelt paigaldistelt.Tavaliselt kulub laadimiseks umbes kolm tundi, kuid laadimisaeg varieerub sõltuvalt auto võimsusest.

Pistikühbriidi eelised

Pistikühbriididel on mitmeid eeliseid, eriti keskkonna seisukohalt. Need on tavalistest hübriidautodest palju ökonoomsemad, kuid vähem negatiivset mõju keskkonnale võrreldes tavaliste sisepõlemismootoritega sõidukitega. Pistikühbriidid aitavad ka vähendada bensiinikulusid, mis on suurim takistus, miks inimesed ei vali veel täielikult elektrilisi autosid. Need on ka uskumatult mugav valik, kuna saate neid lihtsalt laadida, ja seetõttu oleksid nad sobivad igapäevasemate sõitude, näiteks pendeldamise, jaoks.

Kokkuvõte

Pistikühbriid on hübriidsõiduk, millel on elektrienergia jõuallikas. Teiste hübriidautodega võrreldes võimaldab see ühendada välise võrguga, mis vähendab vajadust auto korduva väljatõmbamise järele. Laadides sõidukit välisvõrgust, võib see sõita kuni 50 km elektrirežiimis. Pistikühbriidid on keskkonnasõbralikud, ökonoomsemad kui tavalised sisepõlemismootoritega sõidukid ja vähem saastavad. Lisaks on neid väga lihtne laadida, tagades mugavuse igapäevasemateks sõitudeks.

Veel.