Nullkulu

Nullkulu

mis on skype?

Mis on Skype

Skype on tuntud veebipõhine suhtlusprogramm, mis võimaldab inimestel üle kogu maailma suhelda häält, teksti ja videokõnede abil. See võimaldab inimestel suhelda sõprade ja perega, kolleegide ja äripartneritega ning pidada ärikõnesid. Skype on loodud selliselt, et seda saab kasutada erinevates seadmetes, sealhulgas arvutites, tahvelarvutites ja nutitelefonides. Skype’i kasutamine on tavaliselt tasuta, kuid sellel on ka tasulisi teenuseid.

Skype’i ajalugu

Skype loodi 2003. aastal Niklas Zennströmi ja Janus Friis’i poolt. Nad olid ka kaasasutajad 2001. aastal loodud muusikapaljundusprogrammile Kazaa. Skype’i algne nimi oli Sky Peer-to-Peer ja esialgu toetas programmi Euroopa riskifond, millele järgnesid teised investorid. 2005. aastal müüsid Zennström ja Friis Skype’i eBay-le, kuid nad otsustasid seejärel ettevõtte tagasi osta. 2011. aastal müüsid nad Skype’i Microsoftile 8,5 miljardi USA dollari eest.

Skype’i kasutamine

Skype’i kasutamine on lihtne ning selle üles seadmine käib kiirelt. Kasutajad peavad looma konto ja alla laadima Skype’i tarkvara. Kui see on tehtud, on kasutajad valmis suhtlema sõprade, pere ja kolleegidega. Skype’i kasutamiseks on vaja internetiühendust ning arvutis või mobiilseadmes peab olema kaamera ja mikrofon.

Skype võimaldab kasutajatel teha häält, teksti ja videokõnesid. Hääl- ja tekstikõned on lihtsad ja kasutajasõbralikud. Neid saavad teha nii kaks kasutajat kui ka mitu kasutajat korraga. Videokõned võimaldavad kasutajatel näha vestluspartnerit reaalajas.

Skype’i kasutamisel on palju kasulikke funktsioone. Näiteks võimaldab see vestlusakna jagamist, et kasutajad saaksid arvutiekraani sisu teistega jagada. Skype’i abil saab ka saata faile, sõnumeid ja teha konverentskõnesid, kus osaleb korraga mitu inimest.

Tasulised teenused

Skype sisaldab ka tasulisi teenuseid. Näiteks saab kasutaja osta Skype’i telefoninumbri, mis võimaldab tal vastu võtta tavatelefonikõnesid. See teenus on eriti kasulik neile, kellel ei ole tavatelefoni või kellel on vaja vastu võtta kõnesid välismaalt. Tasulistega saab ka saata SMS-sõnumeid, helistada tavatelefonidele ning kasutada Skype’i äri- ja koosolekurakendusi.

Skype kui äriga seotud rakendus

Skype on kasulik äritegevuses. See võimaldab kommunikatsiooni erinevate osapoolte vahel üle kogu maailma. Skype’i kasutajad saavad sõlmida äritehinguid, korraldada koosolekuid ja suhelda partneritega reaalajas. Tänu sellele on Skype muutunud populaarseks äritegevuse ja ettevõtete vahelises suhtlemises.

Skype’i eelised

Skype’i eelised on ilmsed. See on mugav suhtlusvahend, mis võimaldab inimestel suhelda kaugemate sõprade ja kolleegidega üle kogu maailma. Skype võimaldab kasutajatel suhelda erinevate seadmete, sealhulgas arvutite, tahvelarvutite ja nutitelefonide kasutamisel. Selle kasutamine on lihtne ja tasuta. Lisaks võimaldab Skype saata sõnumeid, saata faile ja korraldada konverentskõnesid.

Skype’i puudused

Skype’i kasutamisel on võimalik kokku puutuda erinevate probleemidega. Näiteks võib tarkvara olla ebastabiilne, eriti vanemates seadmetes või nõrkade internetiühenduste korral. Mõnikord võib esineda ka heli- ja videokvaliteedi probleeme, mis võivad halvendada kasutajakogemust.

Kokkuvõtteks

Skype on oluline veebipõhine suhtlusprogramm. See võimaldab inimestel suhelda häält, teksti ja videokõnede abil üle kogu maailma. See on lihtne kasutada, tasuta ja toetab erinevaid seadmeid. Lisaks on Skype kasulik äritegevuses, võimaldades kommunikatsiooni erinevate osapoolte vahel. Kuigi Skype võib kokku puutuda erinevate probleemidega, on selle eelised siiski ilmsed.

Veel.