Nullkulu

Nullkulu

mis on lasteabi telefoninumber?

Mis on lasteabi telefoninumber?

Lasteabi telefoninumber on väärtuslik ressurss, millel on märkimisväärne mõju laste turvalisuse tagamisel. Kui te pole kunagi varem lasteabi telefonist kuulnud, siis võib see artikkel olla just see, mida vajate, et mõista, mis see on, mida ta teeb ja kuidas ta aitab kaasa laste heaolule.

Mis on lasteabi telefoninumber?

Lasteabi telefoninumber on telefoninumber, mida lapsed saavad helistada, et rääkida oma muredest või probleemidest sõbraliku ja kogenud nõustajaga. Lasteabi telefonid on mõeldud lastele ja noorukitele vanuses 0-18 eluaastat. See teenus on täiesti tasuta ja saadaval kogu Eesti piirkonnas.

Lasteabi telefonidele helistamine on alati konfidentsiaalne. Teie anonüümsus on tagatud ja te ei pea enda kohta rääkima midagi, mis teile ebamugavust tekitab. Nõustajad on koolitatud mõistma, kuidas teie muret leevendada ning te kindlasti saate abi, mida vajate.

Kuidas lasteabi telefoninumber toimib?

Lasteabi telefon pakub rahvuslikku ja professionaalset nõustamist kõigile lastele ja noorukitele, kes vajavad abi, kes on läbinud raskusi või kelle turvalisus on ohus. Telefonitöö esimese kontakti olnud lapse ja nõustaja vahel on samm-sammult sissejuhatav, et saavutada kontakti, luua usaldust ja rääkida kuulajale probleemist.

Nõustaja kuulab, kuidas laps kirjeldab oma probleemi või muret. Seejärel saab nõustaja pakkuda professionaalset nõu ja lahendusi antud olukorrast väljumiseks.

Lasteabi telefon pakub järgmist tüüpi nõustamist:

Emotsinaalne ja sotsiaalne nõustamine: Õppimine, kuidas tulla toime raskete olukordadega ja lahendada probleeme.

Kriisinõustamine: Kui laps on ärevuses või hirmunud, saab nõustaja olla lohutav ja aitav.

Pere- ja haridusnõustamine: Lapsevanemad, hooldajad ja kasvatajad saavad väärtusliku nõu käitumisprobleemide, tervisliku ja turvalise eluviisi kohta.

Kuidas helistada lasteabi telefonile?

Lasteabi telefonile helistamiseks on kõige parem valida päev, mil saate rahulikumalt rääkida, et teil oleks piisavalt aega ja vaikust. Lasteabi telefonile helistamiseks saate valida mitu varianti:

Helistage numbril 116111, kus töötavad litsentseeritud nõustajad 24 tundi ööpäevas.

Võite kasutada SMS teenust: Saadetud SMS-i vastu võtmine on tasuta.

Saate kasutada ka veebinõustamise teenust: Avage lasteabi leht ja valige nuppu “Nõustamiseks”.

Kas keegi saab teada, et olete helistanud lasteabi telefonile?

Teie anonüümsus on tagatud, kuna telefoniomaniku nimi ei ole teada ning teie andmeid ei säilitata. Nõustajad on kohustatud hoidma kõiki üksikasju konfidentsiaalsena. Ainult kõige olulisem informatsioon hoidakse salajas ning see teave on seotud lapse turvalisuse, heaolu ja õiguste kaitsega.

Kas lasteabi telefon on ka saadaval teistes keeltes?

Lasteabi telefon pakub ka nõustamist vene, inglise ja saami keeles kui see on kliendi jaoks eelistatud keel.

Kas lasteabi telefon on ainus helistamisallikas, kui teil on probleeme?

Lasteabi telefon on hea katseallikas, kust saab nõu ja abi, kuid kui olukord on kiireloomuline või riskitegurid on tõsised, on alati parem pöörduda politsei, kiirabi või perearsti poole.

Kas lasteabi telefon on ainult lastele?

Jah, lasteabi telefon on mõeldud otseselt lastele ja noorukitele vanuses 0-18 aastat.

Kokkuvõtteks

Lasteabi telefon on väärtuslik ressurss, mis pakub kogu Eesti lastele ja noorukitele tasuta konfidentsiaalset nõu ja abi nende muredele ja probleemidele. Nõustajad on sõbralikud, kogenud ja professionaalsed, et aidata lapsi läbi konfliktidest, raskustest, stressist ja paljust muust.

Teile tagatakse anonüümsus ning teie andmeid ei jaotata teistega. Lasteabi telefonile helistamine on tasuta ja saadaval kogu Eestis. Kui olete sattunud probleemidesse või muretsete oma lapse eest, siis ärge kartke helistada lasteabi telefonile numbril 116111. Teile pakutakse kindlasti abi ja tuge, mida vajate.

Veel.