Mis on hashtag?
Kõigile, kes veebis ekslevad, on hashtag (#) tavaline nähtus. Hashtag on pikkade aastate vältel kasvanud ja muutunud ning on nüüd asendamatu osa sotsiaalmeediast. Kuid mida hashtag õigupoolest tähendab? Kuidas see alguse sai? Miks kasutatakse seda sotsiaalmeedias? Käesolev artikkel vastab kõigile nendele küsimustele ning pakub lugejale põhjalikumat ülevaadet hashtagi olemusest.
Mida hashtag tegelikult tähendab?
Hashtag tähendab sõna või fraasi, mille ette on lisatud kaldkriips ja mida kasutatakse sotsiaalmeedias konkreetse teema märkimiseks. Näiteks võib hashtagi #toiduretseptid kasutada, et rääkida toidust, retseptidest ja muust sarnasest. Hashtagid hõlbustavad lugejatele konkreetseid teemasid välja otsida ja teiste inimestega jagada.
Kuidas hashtag alguse sai?
Hashtagi tegeliku päritolu kohta on raske kindlaid tõendeid leida. Mõned allikad väidavad, et hashtagi kasutuselevõtt algas Twitteris 2007. aasta oktoobris. Twitteris kasutati alguses hashtagi selleks, et teha otsing lihtsamaks. Kui kasutaja klõpsas hashtagil, siis kuvati kõik tweetid, mis selle hashtagiga seostusid.
Aasta jooksul sai hashtagist populaarne ning mitmed teised sotsiaalmeedia platvormid hakkasid seda kasutama. Nüüd võib hashtagi leida Instagramist, Facebookist, LinkedInist ja paljudest teistest platvormidest. Hashtagid on muutunud väga oluliseks, kui soovitakse oma sisu nähtavaks muuta ja suurendada oma järgijaskonda.
Miks kasutatakse hashtagi sotsiaalmeedias?
Hashtagi kasutamine sotsiaalmeedias võimaldab teil oma sisu muuta nähtavamaks miljonite kasutajate jaoks kogu maailmas. Kui kasutate konkreetse teema või sõna hashtagi, siis kuvatakse teie sisu kõigile, kes selle teema vastu huvi tunnevad.
Lisaks sellele aitab hashtagi kasutamine suurendada teie sisu asjakohasust. Näiteks, kui kirjutate artiklit tervislike toitude kohta ja lisate sellele hashtagi #tervisliktoitumine, siis jõuab teie sisu nende inimeste ette, kellel on sellest teemast huvi. Hashtag võimaldab teil oma sisu hõlpsalt teistega jagada ning muuta selle nähtavaks paljudele kasutajatele.
Kuidas hashtagi kasutada?
Hashtagide kasutamine sotsiaalmeedias on väga lihtne. Kui soovite oma sõnumile hashtagi lisada, siis kirjutage sõna või fraas sõnumi ette ja lisage kaldkriips. Näiteks kui soovite jagada midagi seoses spordiga, lisage näiteks hashtag #sport.
Kui soovite oma sisu nähtavamaks muuta, siis kasutage populaarseid hashtagisid, mis on seotud teie brändi, toote või teenusega. See aitab suurendada teie sisu leitavust, suurendada jälgijate arvu ja kaasata uusi jälgijaid. Siiski peaksite kindlasti meeles pidama, et hashtagide kasutamisel tuleb olla ettevaatlik, et mitte kasutada ebaasjakohaseid või solvavaid sõnu ning püüda vältida liiga populaarseid hashtage, mida kasutatakse kümneid kordi päevas.
Kokkuvõte
Kokkuvõttes võib öelda, et hashtag on tänapäeval asendamatu osa sotsiaalmeediast. Hashtagi kasutamine sotsiaalmeedias aitab suurendada teie sisu nähtavust ja jälgijate arvu ning muuta selle asjakohasemaks. Hashtagide kasutamine võib olla lõbus viis oma sisu meeldejäävaks muutmiseks ja teiste inimestega jagamiseks.